martedì 10 maggio 2011

Iràny az uszoda!





















Mùlt hèt csütörtökön elvittem Gretit "lubickolni" az uszodàba! Kifejezetten yol èrezte magàt a medencèben, ahogy betettem a vìzbe, otthonosan mozgott benne, akàrcsak egy kis halacska!
Az ùszòedzo meg is dìcsèrte, h milyen profin tartja fent magàt a vìzben ès amikor mondta neki, h mozgassa a làbait, azt is minden gond nèlkül megcsinàlta Greti! O volt az egyik legnagyobb a csoportban, ìgy mìg a nàla kisebbek volt, h rèmülten sìrtak, O boldogan lubickolt...megkaparintottuk a vìzben lebego jàtèkokat, az ùszògumit is kipròbàltuk, sikerült pàrszor inni is a "fincsi" klòros vìzbol, de miutàn megmutattam neki, h hogyan kell kiköpni, ez sem jelentett gondot...aztàn felfedeztük a "csùzdàt", na onnantol màs nem is èrdekelte a kisasszonyt, nem tàgìtott mellole...a mamma keze meg majd leszakadt màr a vègère, de a lènyeg, h Greti yol szòrakozott, az egèsz uszoda az O örömkurjongatàsaitòl zengett, nagyon vicces volt! :o) A "csùzda" az egy hossù szivacs, amit a medence szèlère tesznek, a gyereket rà kell tenni a tetejère, majd lecsùsztatni, persze közben fogni...nos Greti miutàn kipròbàlta, egyfolytàban ez ment : "io io io" = "èn èn èn"; "dai dai dai"= "gyerünk gyerünk gyerünk"; majd amikor felültettem a tetejère, felemelte kèt kis kezèt a magasba ès amikor èn mondtam "uno" O folytatta, h "due tre" ès lecsùsztattam...nagyon cuki volt! Arròl nem is beszèlve, ahogy vonult az uszodàban a köntösèben ès papucsàban, na az sem volt semmi, kàr, h a papà nem tudott velünk jönni, de talàn majd egyszer eljön ès akkor lesz majd videoanyag is ròla!

Nessun commento:

Posta un commento