lunedì 30 luglio 2012

Greta ès Erik

Greti ès Erik elso talàlkozàsa a kòrhàzban sokkal yobban sikerült, mint gondoltam volna...Greti cuki volt, megjegyezte, hogy milyen pici Erik feje :-), èpp akkor èrkezett, amikor tisztaba tettem ès mondta, hogy "kicsi Erik" (mert mèg pelusa van), simogatta, adott neki egy puszit, egyfolytàban beszèlt hozzà, lefènykèpezte, majd közölte vele, h akkor jöjjön vele jàtszani!:-)) Aztàn kb. ennyi volt, utàna inkàbb rohangàlt föl-alà, elment liftezni apuval, nem tünt ùgy, hogy annyira a lelkère vette volna...de a java mèg csak ezutàn következett!
Na yo nem is...tulajdonkèppen Erikkel nincs semmi baja, inkàbb azt viseli nehezen a kisasszony, hogy a mammànak sokkal kevesebb ideje jut rà...Eriknek bekapcsolja a zenèt a kisàgyban, ill. a hintaàgyàban, odahozza a pelenkàt, lelkesen ràzza a cumisüveg vizèben àzò homeopàtiàs bogyòkat, hogy minèl elobb feloldòdjanak, örömmel üdvözli reggelente, amikor Erik felèbred, s ha sìr, mondja nekem, hogy: "mamma Erik sìr, prendilo!" (=vedd fel!) :-) 
Viszont tèny, hogy eddig sem volt könnyu eset, Erik èrkezèse òta meg aztàn plàne!
Mèg szerencse, h itt vannak a budapesti nagyszülök, akik napi 2x elviszik a jàtszòtèrre, hogy kitombolhassa magàt...de làtjuk rajta, hogy nem az igazi, gyakran hisztizik, mèg makacsabb ès enyhèn ingerült...ìgy mindig èn altatom el, ill. ha idom engedi èn fürdetem meg stb...egyik nap elvittem magammal vàsàrolni hosszù ido utàn ès annyira èlvezte, mintha kb. vidàmparkba vittem volna ès tole nem megszokott mòdon yol is viselkedett! :-) Szòval igyekszünk odafigyelni a kis lelkère!

elso talàlkozàs :-)
kissè eroltetett "csììììz"
puszi
eloször vehette kèzbe a kisöcsit - Erik 3 hetes










Nessun commento:

Posta un commento