venerdì 16 novembre 2012

Budapest!

Jaj olyan yo volt megint egy kicsit otthon! Anyuèknak hàla lazìthattam vègre egy picit, kizökkentem a mindennapos robotbòl ès a csalàddal&baràtokkal valò programoknak hàla teljesen feltöltodtem!
Egyik du.àn olyan yol jött ki a lèpès, h Erik ès Greta is egyszerre aludtak - ilyenre az utòbbi idoben nem sokszor volt pèlda -, h belefèrt mèg egy pàr òràs Vàci utcai sèta ès egy kellemes kàvèzgatàs a gyönyöru Szamos Cukràszdàban Enri ès bàtyàmèk tàrsasàgàban!



A csalàd nagy örömmel fogadta a legifjabb Schifano babyt, Erik mindenkit elvaràzsolt èdes mosolyàval ès viccesen "fèrfias" hangzàsù gügyögèsèvel, kijutott a babusgatàsbòl neki rendesen! Greta ellenben szokàs szerint megnevettette ès megmozgatta a làtogatòkat, hisz tovàbbra sem arròl hìres, h nyugton tudna ülni a popòjàn...de! a magyar nyelvtudàsa màr kezdi megütni a haladò szintet, pàr nap alatt àtàllt olaszròl magyarra, öröm volt hallani vicces megnyilvànulàsait, mint pl: "mamma semmit làtok a szememmel!" (esti sèta alkalmàval) v. "mamma lècci add ide azt a fotòt, ahol nem van hajam" :-) (kiskori kèp, amikor mèg O is kopi volt) stb...s èrdekes, h miòta visszajöttünk, sokkal lelkesebben beszèl hozzàm magyarul, a legùjabb, h "anyukàmnak" szòlìt :-), s pont tegnap mondta nekem, amikor egyedül hagytam pàr percre, h "hovà tüntèl anyukàm?!"...azt hittem megzabàlom! Brava Greta!!!

Yo reggelt Budapest!

Az ideiglenes àgyikòmban is nagyon yol èrzem magam!

My little princess! :-)

Dèdivel :-)

èdes pofik

Bibivel

Dèdi ujjait is csaknem megkòstolta! :-)

Lehengerlo mosoly

Magdi ès Karesz a gyerkocökkel

Egy kis dèlutàni szunya a dìvànyon

Besegìtett Nonna E'vànak biztos, ami biztos! ;-)

Brigivel

Danival
Renivel







Nessun commento:

Posta un commento