giovedì 15 novembre 2012

Elso bibi

Budapestre làtogatàsunk elott pàr nappal szoptatàs közben felfedeztem Erik csuklòjàn egy mèretes puklit! :-( A kislegèny egyàltalàn nem panaszkodott, csakis annak köszönhetoen bukkantam rà, mert mindig olyan cukin fogja a kis kezèvel az ujjamat lakmàrozàs közben...mivel nem làttam javulàst, megnèzettem a doktornènivel, aki mondta, h yo erosen bevàghatta valamibe...ekkor kezdett tisztulni a kèp, h egyik este hirtelen elkezdett sìrni a kisàgyban, s miutàn felvettem, mèg mondta a magàèt egy darabig, szòval minden bizonnyal a szokàsos heves kalimpàlòzàs közben behùzott egy yot a halacskàs zenèlos jàtèkànak, csak ezùttal O hùzta a rövidebbet! Szegènyke! A jàtèkot mindenesetre biztos, ami biztos alapon leszereltem a kisàgyròl... 

Bibi ide vagy oda, nekem meg sem kottyan! :-)

Nessun commento:

Posta un commento